گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

تعاونی‌های روستایی اهرمی مناسب برای توسعه اقتصاد هستند

مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: تعاونی‌های روستایی اهرمی مناسب برای توسعه اقتصاد هستند.

‌به گزارش خبرنگار مهر، به منظور بررسی اعتبارات استانی و طرح تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جلسه‌ای صبح چهارشنبه با حضور عباس آقاعلیخانی مدیر تعاون روستایی استان، معاونت، رئیس اداره خدمات فنی و رؤسای ادارات شهرستان‌های قزوین، تاکستان و بوئین زهرا در دفتر مدیریت برگزار شد.

آقاعلیخانی در این جلسه با اشاره به اینکه تعاونی‌های روستایی اهرمی مناسب برای توسعه اقتصاد هستند، اظهار کرد: تعاونی‌ها همگام با سیاست‌های دولت، در بهبود شرایط و وضعیت اقتصادی و اجتماعی مردم مؤثر هستند و می‌توانند هزینه‌های دولت را کاهش دهند.

این مسئول بر همکاری و تعامل با جهاد کشاورزی در خصوص جذب اعتبارات تملک دارایی تاکید کرد و گفت: در این راستا باید طرح‌هایی ارائه شود که توجیه اقتصادی داشته باشند.

وی با بیان اینکه شبکه تعاون روستایی استان قزوین دارای ۱۳۸ جایگاه سوخت است، افزود: شرکت‌های تعاونی روستایی با همکاری رؤسای ادارات از طریق شرکت نفت برای احداث پمپ بنزین، گازوئیل و ایستگاه‌های تک نازله اقدام کنند.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین خاطرنشان کرد: مجامع اتحادیه‌های شهرستانی و شرکت‌های تعاونی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاري مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا