گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

جشنواره ملی عسل در خمین برگزار می شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خمین گفت: در مرداد ماه امسال جشنواره ملی عسل در شهرستان خمین برگزار می شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی میراث فرهنگی استان مرکزی، علی مشهدی در تکمیل این خبر گفت: در این راستا جلسه ای روز  گذشته برای هماهنگی جشنواره در سالن جلسات شهرداری خمین برگزار شد.

وی افزود: در این نشست با حضور رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس صنعت و معدن، معاون جهادکشاورزی، جانشین فرماندهی انتظامی، مدیرعامل اتحادیه زنبورداران، رئیس ارگ تاریخی میشیجان و چند نفر از اعضای گروه های مردم نهاد برگزار شد.

علی مشهدی اظهار کرد: امیدواریم تا زمان برگزاری این جشنواره، بیماری کووید ۱۹ در کشور ریشه کن شده باشد.

وی گفت: بزودی جشنواره عسل خمین در سطح ملی برگزار خواهد شد تا عسل خمین به عنوان یک برند منحصر به فرد به تمام نقاط کشور و همچنین بازارهای کشورهای منطقه معرفی شود. امید است این جشنواره باعث رونق تولید عسل و ایجاد شغل در سطح وسیع در شهرستان خمین شود.

رئیس میراث فرهنگی شهرستان خمین در ادامه افزود: در این راستا شهرداری خمین بخشی از هزینه برگزاری جشنواره عسل، مکان و غرفه و همچنین نیروی انسانی را نیز متقبل می شود.

مشهدی افزود: پیش بینی ما این است که جشنواره عسل در فاصله زمانی دهم الی بیستم مردادماه در محل منطقه نمونه گردشگری بوجه برگزار شود.

شهردار خمین گفت: هدف از برگزاری این جشنواره برندسازی عسل  در خمین است و باید توجه داشت که برندسازی عسل خمین به نفع تولید کنندگان عسل خواهد بود، همچنین برگزاری اینگونه جشنواره ها مطمئنا منافع تولید آن را بسیار بالاتر خواهد برد و نه تنها تولیدکنندگان عسل را منتفع خواهد کرد بلکه برای مردم خمین نیز منافعی بدنبال خواهد داشت و همین فعالیت هاست که باعث ایجاد و گسترش شغل های مستقیم وغیرمستقیم خواهد شد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ايسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا