گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

تشدید و تداوم رعایت اصول بهداشتی از سوی جامعه شیلاتی هرمزگان در پی شیوع کرونا

رئیس امور اداری شیلات هرمزگان از تشدید و تداوم رعایت اصول بهداشتی و مقررات وضع شده در مقابله با ویروس کرونا در اداره کل شیلات هرمزگان و جامعه شیلاتی استان خبر داد.

با اشاره به شیوع و همه گیر شدن ویروس کرونا در جهان و اهمیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با این ویروس،اقدامات در حال اجرا در اداره کل شیلات هرمزگان و جامعه شیلاتی استان در راستای مقابله و مدیریت بیماری کرونا را تشریح کرد.

وی رعایت نکات بهداشتی، ضدعفونی کردن ساختمان های اداری و محوطه های پیرامونی ساختمان و کنترل سلامت کارمندان،توزیع چندین نوبت اقلام بهداشتی از قبیل ژل ضدعفونی و … را از جمله اقدامات انجام شده در این اداره کل خواند.

شهرزاد توزیع بروشور آگاهسازی از نحوه پیشگیری و شیوع بیماری،اطلاع رسانی در بستر فضای مجازی،ممانعت از ورود کارکنانی که در ایام تعطیلات به سفر رفته بودند مگر با تائیده سلامت از مراکز بهداشتی و رعایت اصول بهداشتی،شیفت بندی اداره کل و تداوم خدمت رسانی و …را بخش دیگری از اقدامات این اداره کل خواند۰.

رئیس امور اداری شیلات هرمزگان با اشاره به حمایت های مدیر کل شیلات هرمزگان و همچنین اعلام نظر از سوی معاونت های تخصصی تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت و ایمنی کارکنان دستگاه‌های اجرایی و ارباب رجوع و کاهش ترددهای غیرضروری متقاضیان به دستگاه‌های اجرایی و ادارات و جلوگیری از اختلال در کسب و کار های حوزه شیلات، کلیه مجوزهای صادره حوزه صید و آبزی پروری و شیلات هرمزگان تا پایان اردیبهشت ماه ۹۹ تمدید گردید.

نادر شهرزاد با بیان تشدید و تداوم رعایت اصول بهداشتی در پی شیوع کرونا در بین جامعه شیلاتی افزود: خوشبختانه در بنادر صیادی علاوه بر اهتمام اداره کل در راستای اقدام های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا،شاهد حرکت های خود جوش جامعه صیادی در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا  از جمله توزیع مواد ضدعفونی، دستکش و ماسک در بنادر صیادی،ضدعفونی شناورهای صیادی،تبلیغات محیطی و آموزش رعایت بهداشت در جامعه صیادی افزود: در ایام تعطیلات نوروز ضمن ضدعفونی مستمر محوطه بنادر از ورود هر گونه مسافر نوروزی جهت بازدید و تفریح از کلیه بنادر ممانعت بعمل می آید که این رویه همچنان ادامه دارد.

رئیس امور اداری شیلات هرمزگان در پایان افزود: کلیه مراجعین شیلات هرمزگان  به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت و ایمنی  خود همچنین می توانند با مراجعه به پورتال اداره کل شیلات هرمزگان به آدرس : www.hpf.ir و یا  شماره تماس  ۹ – ۳۳۳۳۲۵۷۷ – ۰۷۶ پیگیر امورات خود به جای مراجعه حضوری باشند.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ندای هرمزگان
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا