گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

توصیه‌های بهداشتی برای کشاورزان در روزهای کرونایی

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین توصیه کرد: کشاورزان برای تأمین نهاده‌های مورد نیاز خود اعم از بذر، کود و سم حتماً از دستکش، ماسک و لباس مخصوص استفاده کنند؛ همچنین در زمان استفاده از ماشین‌آلات کشاورزی مانند تراکتور، کارنده‌ها، بذرکارها و دنباله‌بندها حتماً از وسایل بهداشتی و ضدعفونی‌کننده قبل و بعد از کار استفاده کنند.

تورج بنیادی، مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: با توجه به شروع فصل بهار و آغاز فعالیت‌های کشاورزی و با توجه به شیوع کرونا و احتمال درگیر شدن کشاورزان و کارگران شاغل در کشاورزی به این ویروس توصیه می‌شود که کشاورزان در این شرایط حساس، توصیه‌های بهداشتی و ایمنی و سلامتی را رعایت تا مشکلی برایشان پیش نیاید.

وی ادامه داد: کشاورزان از تجمع گروهی در سطح مزارع و محل فعالیت‌های کشاورزی و حتی در روستاها جداً خودداری کنند و در مزرعه مکانی را برای انجام امور شخصی و تعویض لباس در نظر بگیرند.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: کشاورزان برای تأمین نهاده‌های مورد نیاز خود اعم از بذر، کود و سم حتماً از دستکش، ماسک و لباس مخصوص استفاده کنند؛ در زمان استفاده از ماشین‌آلات کشاورزی مانند تراکتور، کارنده‌ها، بذرکارها و دنباله‌بندها حتماً از وسایل بهداشتی و ضدعفونی‌کننده قبل و بعد از کار استفاده کنند.

بنیادی بیان کرد: کشاورزان برای تهیه محلول ضدعفونی ارزان‌قیمت و قابل دسترس حتماً از آب سرد و آب ژاول (وایتکس ) به نسبت ۱ به ۹ بر اساس استاندارد استفاده و با آن ادوات کشاورزی و انبار محل نگهداری را به صورت روزانه ضدعفونی کنند.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا