گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

تشدید نظارت بر فضاها و تأسیسات گردشگری استان بوشهر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر از تشدید نظارت بر اماکن، فضاها و تأسیسات گردشگری این استان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین ارسطو زاده صبح سه‌شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر اظهار داشت: با مراکز غیررسمی اقامتی و بدون مجوز با توجه به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا در استان بوشهر مبنی بر پذیرش نکردن میهمان در مراکز اقامتی و حتی میهمان سرای اداره‌ها، این اداره کل به‌طور قاطع برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم در این شرایط به سفر نروند و در خانه بمانند تصریح کرد: رویکرد این اداره کل بر اساس مصوبه‌های ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا پیشگیرانه است.

ارسطو زاده گفت: با توجه به اینکه فعالیت مهمان‌پذیرها در این شرایط باجان مردم ارتباط مستقیم دارد باکسانی که برخلاف مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اقدام به پذیرش میهمان می‌کنند برخورد قانونی می‌شود و گذشتی در کار نیست.

وی با اشاره به پلمب چهار واحد خانه مسافر غیرمجاز در ۲ روز گذشته گفت: مردم در اجرای دقیق مصوبه‌ها با ما همکاری کنند و امید می‌رود با همیاری مردم و مسئولان از این روزها عبور کنیم و دوباره شاهد رونق گردشگری و صنعت توریسم در استان بوشهر باشیم.

ارسطو زاده ادامه داد: همه فعالان گردشگری می‌توانند با مراجعه به سایت اعلامی که از طرف روابط عمومی این اداره کل اطلاع‌رسانی شده است، ثبت مدارک و اعلام خسارت کنند تا با ارسال به وزارت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری موردبررسی قرار گیرد.

وی بیان کرد: بی‌تردید در آینده باتدبیر مسئولان فرصت‌های تفریحی و سفر در نظر گرفته خواهد شد تا دوباره هم نشاط به جامعه برگردد و هم بخشی از زیان فعالان گردشگری جبران شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: دو خط ارتباطی ما با مردم ایجاد شده است که می‌توانند همه‌روزه اخبار دقیق را دریافت و در زمینه فعالیت‌های مراکز اقامتی غیرمجاز اطلاع‌رسانی کنند تا برابر قانون با آن‌ها برخورد شود.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا