گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

لطمه کرونا به صنعت کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: بخش کشاورزی نیز همانند بسیاری از مشاغل از شیوع و تداوم ویروس کرونا دچار لطمه بسیار شده است.

مهرداد مرادمند امروز (سه شنبه_۱۶ دی ماه)، در مراسم افتتاح نوزدهمین نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی اصفهان، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه در این شرایط با همت و مساعدت بسیار مسئولان انجام شده است.

وی با بیان اینکه سلامت و امنیت غذایی از اولویت های وزارت جهاد کشاورزی است، تاکید کرد: رسیدن به این هدف نیازمند ملزوماتی است و برگزاری نمایشگاه یکی از رویدادهایی است که به اقشار مختلف این بخش در زمینه تبادل افکار، آرا، ایده ها، دانش، یافته ها، تحقیقات و … کمک می کند و امیدواریم برپایی این نمایشگاه در این شرایط سخت راهی برای برگزاری بهتر نمایشگاه های بعدی در زمینه کارهای کشاروزی و رونق این حوزه باشد.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان تاکید کرد: بخش کشاورزی نیز همانند بسیاری از مشاغل از شیوع و تداوم ویروس کرونا دچار لطمه بسیار شده است.

وی در خصوص اهمیت بخش های مختلف کشاورزی، اظهار کرد: اصفهان، استانی با شرایط کم آبی و اقلیم خشک و نیمه خشک و متغیرهای بسیار، بعد از چندین سال خشکسالی، دو سال آبسالی را تجربه کرد و امسال نیز با وجود پیش بینی های صورت گرفته از پاییز خشک، در انتهای پاییز شاهد بارش های خوبی بود، اگرچه زمستان را با کم بارشی آغاز کرد، اما این امید وجود دارد که در انتهای زمستان وضعیت بارش ها مطلوب شود.

مردامند تصریح کرد: با توجه به این شرایط باید از این آب با ارزش به بهترین نحو استفاده کنیم و به طور قطع برگزاری این نمایشگاه در زمینه آبیاری می تواند به ما کمک کند.

وی گفت: تامین نهاده های کشاورزی توسط مشارکت کنندگان مختلف این نمایشگاه می تواند در حوزه کشاورزی کارگشا باشد، چراکه این استان با خاک ها و اقلیم مختلف سر و کار دارد، بنابراین برپایی نمایشگاه می تواند محلی برای تبادل آخرین یافته ها باشد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا