گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

۲۱واحد تولیدی بخش کشاوری به بهره برداری رسید

در نه ماهه سال جاری تعداد 21 واحد تولیدی در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در استان بوشهر با اشتغال 210 نفر به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان بوشهر، مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: در راستای ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی در استان از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۱ واحد تولیدی در بخش کشاورزی به بهره برداری رسیده است.

مصطفی قلی پور افزود: میزان سرمایه گذاری انجام شده از این واحد ها ۴۷۹۲۰۰ میلیون ریال و اشتغال ایجاد شده در این واحدها ۲۱۰ نفر می باشد.

قلی پور اظهار کرد: ظرفیت اسمی این واحدهای تولیدی ۳۶۸۰۰ تن بوده که قابلیت جذب ۴۲۹۴۰ تن ماده خام کشاورزی را دارند.

وی گفت: واحدهای به بهره برداری رسیده در زمینه صنایع تبدیلی باغی به ویژه سردخانه نگهداری محصولات خرما، زراعی، دام و طیور و شیلات بوده که براساس نیاز استان برنامه ریزی و به تولید رسیده اند.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بیان نمود: مشکلات ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی در استان بوشهر، نابسامانی بازارهای هدف با توجه به تحریم های اقتصادی ،کمبود کانتینرهای یخچالدار جهت صادرات و حمل و نقل محصولات شیلاتی تولیدی، نوسانات نرخ ارز و بالا بودن نرخ سود تسهیلات بانکی اختصاصی به این گونه صنایع می باشد.

وی در پایان افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، آماده پذیرش درخواست های متقاضیان دریافت امر سرمایه گذاری در زمینه صنایع اولویت دار بوده و علیرغم مشکلات موجود با تمام توان در این راه گام خواهد برداشت.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایانا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا