گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

اسب‌های استان بوشهر با میکروچیپ هویت‌گذاری می‌شوند

اسب‌های کشور با عملیات میکروچیپ‌گذاری هویت‌گذاری می‌شوند و شناسه نصب شده برای تمامی افراد حقیقی و حقوقی که با اسب در ارتباط هستند معتبر است.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان بوشهر، مدیر امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: براساس قانون نظام جامع دامپروری کشور، عملیات میکروچیپ گذاری اسبهای کشور به مؤسسه تحقیقات علوم دامی واگذار شده و شناسه نصب شده توسط مؤسسه مذکور برای تمامی افراد حقیقی و حقوقی که با اسب در ارتباط هستند معتبر است.

محمدصادق یزدان شناس افزود: براساس هماهنگی به عمل آمده بین معاونت امور تولیددات دامی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی کشور، از شرکت اسد بهدای فاقدد هویدت شناسایی (شماره گوش و میکروچیپ) در جشنوارههای زیبایی و اصلاح نژادی ممانعت به عمل می‌آید.

یزدان شناس اظهار کرد: براساس تفاهم نامه مرکز اصلاح نژاد دام و بهبود تولیدات دامدی کشدور، هیچ نهاد و ارگان دیگری حق نصب میکروچیپ و شناسه بر اسبهای کشور را ندارد.

وی عنوان نمود: پرورش دهندگان اسب استان میتوانند جهت هویت گذاری اسبهای خود به مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر در مرکز استان و یا شهرستان دشتستان مراجعه و درخواست کتبی خود را جهت اجرای عملیات میکروچیپ گذاری ارائه دهند.

۰%

امتیاز کاربر: ۴.۵۵ ( ۱ نتایج)
منبع
ایانا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا