گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

خرید تضمینی به شرط بیمه محصولات کشاورزی

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: با توجه به پیش‌بینی پاییز کم باران، کمک به کشاورزان خسارت دیده تنها از طریق بیمه امکان پذیر خواهد بود.

خسرو عمرانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعلام هشدارهای هواشناسی مبنی بر کاهش نزولات جوی در پاییز امسال اظهار کرد: بیش از ٢٢ محصول استراتژیک کشاورزی در چتر حمایتی بیمه قرار دارند و ضروری است بانک کشاورزی با استقرار کارگزاران بیمه در شهرستان ها، کشاورزان را در بیمه کردن محصولات ترغیب کنند.

وی افزود: تنها راه کمک به کشاورزان خسارت دیده، فقط از طریق بیمه امکان پذیر خواهد بود و در سال زراعی جاری خرید تضمینی محصولات از سوی دولت منوط به بیمه بودن محصول شده است.

معاون خدمات بیمه ای بانک کشاورزی استان نیز گفت: از سال گذشته تاکنون بابت خسارت های وارده در برخی زیر بخش‌های کشاورزی، بیش از ۲۶۰میلیارد ریال غرامت به حساب بیمه گذاران خسارت دیده در سطح استان بوشهر واریز شده است

حسینی پناه با توجه به تغییرات اقلیمی و آب وهوایی و تدوام خشکسالی در استان، خواستار تحت پوشش قرار گرفتن کامل محصولات کشاورزی به‌ویژه کشت‌های پاییزه و کشت‌های قرار دادی شد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا