گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

مدیران کشاورزی ناتوان در مدیریت یک واحد کوچک مرغداری

دکتر مهربانی - استاد دانشگاه تهران در برنامه چشم انداز شبکه ایران کالای صدای و سیما گفت : امروز مدیرانی در بخش کشاورزی ( 90 درصد ) در حال مدیریت هستند که اگر یک مرغداری کوچک به آنها بدهید از کنترل و مدیریت آن عاجز خواهند بود و حتی نان روزانه خود را نمی توانند تامین کنند.

دکتر مهربانی – استاد دانشگاه تهران در برنامه چشم انداز شبکه ایران کالای صدای و سیما گفت : امروز مدیرانی در بخش کشاورزی ( ۹۰ درصد ) در حال مدیریت هستند که اگر یک مرغداری کوچک به آنها بدهید از کنترل و مدیریت آن عاجز خواهند بود و حتی نان روزانه خود را نمی توانند تامین کنند.
این استاد دانشگاه در صحبت های خود در یک برنامه اقتصادی و تحلیلی اعلام نمود : اگر امروز مدیران کشاورزی ما خارج از ایران به دنبال کار بگردند حتی اجازه تحویل یک پیتزا به درب خانه ها را به آنها نمی دهند.
وی اظهار کرد :  ما هیچگونه سرمایه گذاری برای آموزش نیروی انسانی ماهر برای مدیریت صنعت انجام نداده ایم و در یک سری از توهمات ذهنی خود به سر می بریم .
دکتر مهربانی اعلام کرد شما دوست منی و من یک معاون وزیرم، یک وزیرم، یک قائم مقام وزیرم و تنها کنترل و بررسی اصولی برای انتخاب من برای مسئولین و مدیران، کنترل امنیتی می باشد و هیچ توجهی به بقیه مسائل اساسی مانند پشتوانه های علمی و تجربی نمی شود و انتخاب مدیران دور از اصول و به صورت سلیقه ای انجام می شود.
مهربانی در پایان سخنان خود گفت : بسیاری از مدیران اگر از کار خود خارج شوند نمی توانند خانواده خود را تامین کنند بنابراین چگونه انتظار داشته باشیم تا بتوانند برای خانواده های ما اقدامی کنند.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
itpnews
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا