گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

تولید بیش از صد نوع توری و الک متناسب با نیاز بخش‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی

محققان یکی از شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری البرز موفق شدند بیش از یک‌صد نوع توری و الک متناسب با نیاز بخش‌های مختلف تولیدی، صنعتی و کشاورزی را تولید و روانه بازار کنند.

مهندس بابک ثابتی زاده، مدیرعامل این واحد فناور در این خصوص گفت: شرکت ما با حضور در پارک علم و فناوری البرز نه تنها به تولید انواع محصولات اقدام کرده، بلکه با ثبت اختراع محصولات خود به تنوع و تولید بیشتر نیز اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت در سال ۱۳۹۴ به ثبت رسید، افزود: موفق شدیم در همان سال با ارائه طرح تولید انواع توری های صنعتی به عضویت پارک علم و فناوری البرز درآییم و با حمایت پارک علاوه بر کار تحقیقاتی توانستیم طرح های خود را در قالب ثبت اختراع به انجام برسانیم.

مهندس ثابتی زاده با اشاره به اینکه طی مدت دو سال کار تحقیقاتی، موفق به ساخت دستگاه توری بافی شدیم، گفت: خوشبختانه در سال ۱۳۹۶ این شرکت فروش محصولات خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۷ موفق به عقد قرارداد با یکی از شرکت های بزرگ معدنی کشور شد.

وی درباره محصولات فناورانه این شرکت فناور گفت: از مهمترین دستاوردهای این شرکت تولید توری های صنعتی با تنوع بسیار زیاد جهت رفع نیاز واحدهای تولیدی بوده و در راستای اهداف این شرکت در خصوص توسعه و تنوع محصولات، موفق به تولید انواع الک‌های آزمایشگاهی مطابق با استاندارد ASTM شدیم.

وی با اشاره به اینکه این شرکت توان و ظرفیت تولید انواع محصولات سفارشی مطابق با نیاز مصرف کنندگان را دارد، افزود: تنوع بیش از ۵۰ نوع توری، بیش از ۵۰ نوع الک آزمایشگاهی و انواع ابزار نمونه برداری ذرات جامد و مایعات، از دستاوردهای این شرکت در مدت عمر نه چندان طولانی شرکت نشان از عزم جدی و برنامه ریزی شده این واحد صنعتی کوچک و فناور دارد.

مدیرعامل این واحد فناور در ادامه گفت: از ابتدای ورود به پارک البرز تا کنون بیش از چهار بار در نمایشگاه های پارک و تقریباً در اکثر همایش های مرتبط شرکت داشته و در تمامی مراحل ابتدایی اخذ مجوزها و وام ها و همچنین معرفی ظرفیت ها و توانمندیهای این شرکت، پارک البرز نقش حمایتی خود را به نحو احسن اجرا کرده است.

وی در پایان ضمن تاکید بر حمایت از تولید برای تحقق شعار امسال، تاکید کرد: آسان سازی روال ها و روندها در راستای تسهیل فضای کسب و کار و صدور مجوز و تامین و حمایت بخشی از نقدینگی و سرمایه در گردش و همچنین کاهش سود بانکی برای واحدهای فناور یک ضرورت است.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا