گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

ضربه جدی کرونا به سنتی‌ها!

یک تولیدکننده صنایع‌دستی با بیان اینکه «به طور کلی کسب و کار در حوزه صنایع‌دستی اغلب به شکل سنتی انجام می‌شود»، خاطرنشان کرد:‌ ضربه جدی کرونا نیز به این دست از تولیدکنندگان وارد شد که همچنان به صورت سنتی فعالیت می‌کردند.

حمیدرضا امین، مدیر یک مجموعه فروش صنایع‌دستی در گفت‌وگو با ایسنا درباره تاثیرات کرونا بر وضعیت صنایع‌دستی در یک سال گذشته، اظهار کرد: مجموعه ما پیش از کرونا نیز زیرساخت‌های لازم را برای فروش آنلاین فراهم کرده بود و همین خاطر هم در ایام کرونا از نظر فروش با مشکل زیادی مواجه نشدیم؛ اما به طور کلی تولیدکنندگان در این ایام به شدت ضربه خوردند.

او ادامه داد: به طور کلی کسب و کار در حوزه صنایع‌دستی اغلب به شکل سنتی انجام می‌شود و همچنان منتظر خریدارانی هستند که به صورت حضوری از آنها خرید کنند. این در حالی است که با توجه شیب سریع انتقال موضوع خرید و فروش از حالت سنتی به مدرن، دیگر نمی‌توان سیستم فروش سنتی را ادامه داد. ضربه جدی کرونا نیز به این دست از تولیدکنندگان وارد شد که همچنان به صورت سنتی فعالیت می‌کردند.

این عرضه‌کننده محصولات صنایع‌دستی، خاطرنشان کرد: اغلب فروشندگان همانند فروشگاه‌های خیابان ویلا یا دل به توریست بسته یا روی فروش حضوری حساب باز کرده بودند که در ایام کرونا بسیاری از آنها از قافله عقب ماندند.

امین همچنین درباره حمایت متولیان از تولیدکنندگان محصولات صنایع‌دستی، بیان کرد: من درباره سایر استان‌ها اظهار نظر نمی کنم، اما درباره استان تهران که خودم نیز در این شهر فعال هستم، ندیدم که کسی بخواهد جویای احوال کسب و کار ما بشود.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا