گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

افزایش بهره‌وری آب از اهداف مهم وزارت جهاد کشاورزی

معاون وزیر جهاد کشاورزی در پیامی به مناسبت ۲۲مارس (دوم فروردین،) «روز جهانی آب» اعلام کرد: افزایش بهره‌وری آب کشاورزی از اهداف مهم وزارت‌خانه در راستای استفاده مناسب و بهینه و برنامه‌ای جامع برای حفظ منابع آبی کشور است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از وزارت جهاد کشاورزی، «علیمراد اکبری» ارزش نهادن بر آب را از وجوه  اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دانست و گفت: معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی، تقویت برنامه بنیادین خود را در شناختن هرچه دقیق تر ارزش آب برای مردم و حفاظت از این منبع خدادادی با بهره گیری از تجربیات جهانی و تکیه بر نیروهای خلاق و جوان کشور همچون سنوات قبل در دستور کار سال ۱۴۰۰ خود قرار می دهد.

اکبری، افزایش بهره وری آب کشاورزی را از اهداف مهم وزارت جهاد کشاورزی در راستای استفاده مناسب و بهینه از منابع آبی کشور و برنامه ای جامع برای حفظ منابع آبی کشور عنوان کرد و افزود: تجهیز کردن اراضی کشاورزی به سامانه های نوین آبیاری به عنوان راهکاری موثر و کارآمد در جهت صرفه جویی در مصرف آب کشاورزی و افزایش بهره وری در سال ۱۴۰۰ نیز در سراسر کشور انجام می شود.

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: باید به روز جهانی آب به عنوان روز ترویج و آگاه کردن مردم در خصوص حفظ و صرفه جویی آب توجه بیشتری کرد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایرنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا