گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

صنعت نمایشگاهی کشور دچار ویروس کرونا شده است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان گفت: همان گونه که بیماری کووید ۱۹ اقتصاد کشور را تحت تاثیر قرار داده، بر صنعت نمایشگاهی نیز اثرگذار بوده و مدیران نمایشگاهی کشور در حال درمان نمایشگاه ها هستند.

علی یارمحمدیان امروز (سه شنبه-۱۶ دی ماه) در آیین افتتاح نوزدهمین نمایشگاه جامع کشاورزی اصفهان، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا متاسفانه صنعت نمایشگاهی کشور هم دچار این ویروس شد و متاسفانه امروز این صنعت حال و روز خوبی ندارد.

وی با بیان اینکه مدیران نمایشگاهی کشور در حال درمان نمایشگاه ها هستند، افزود: به دلیل شرایط موجود امروز برپایی نمایشگاه ها از نظر جذب بازدیدکننده و همچنین مشارکت کنندگان به سختی انجام می شود.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان تاکید کرد: خوشبختانه امروز با همت و همکاری نهادهای مختلف از جمله سازمان جهادکشاورزی و اتاق بازرگانی اصفهان و همچنین صدور مجوز برگزاری آن توسط وزارت بهداشت، نوزدهمین نمایشگاه صنعت کشاورزی افتتاح شد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در بخش نهاده ها، آبیاری ماشین آلات فعالیت می کند و آخرین دستاوردهای این صنعت را در معرض دید بازدیدکنندگان و مخاطبان قرار می دهد و امیدواریم برپایی این نمایشگاه نقطه عطفی برای برگزاری نمایشگاه های دیگر در استان اصفهان در این دوران باشد.

یارمحمدیان یادآور شد: تا پایان امسال نمایشگاه دکوراسیون داخلی، نمایشگاه تاسیسات، نمایشگاه فرش و نمایشگاه اتوکام را برگزار خواهیم کرد تا به سهم خود بتوانیم رونق کسب و کار را در شهر و کشور ایجاد کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با برپایی نمایشگاه های استاندارد در محل جدید نمایشگاه بتوانیم به رونق شهر خود کمک کنیم.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا