گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

اجرای طرح پردیس روستایی در دو روستای استان قزوین

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: دو روستای شاهین تپه و کُلنجین به عنوان روستای هدف طرح پردیس روستایی انتخاب شده اند.

علی فرخزاد در گفتگو با خبر نگار مهر در خصوص طرح پردیس‌های تولیدی روستایی اظهار کرد: در طرح پردیس روستایی، اهالی روستا محصولات محلی خود را در نزدیکی مکان زندگی خود و راه رفت و آمد مسافرین به فروش خواهند گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: طرح پردیس تولیدی روستایی برای اولین بار در کشور با ایده و روشی نوین در استان قزوین در حال اجرا است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین بیان کرد: این طرح با همکاری بنیاد مسکن در حاشیه روستاهایی که قابلیت سرمایه گذاری اقتصادی دارند انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این طرح اهالی روستا محصولات محلی خود را عرضه، تولید و فرآوری می‎‌کنند، تصریح کرد: برای طرح پردیس تولیدی روستایی، بنیاد مسکن و دفتر روستایی و اعتبارات عمرانی و تسهیلات اشتغال روستایی همکاری خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین خاطر نشان کرد: تلاش شده تا روستاهایی برای این طرح انتخاب شوند که جذابیت لازم برای سرمایه گذاری را داشته باشند.

وی بیان کرد: برنامه ما اکنون برای منطقه طارم و راه‌های اصلی مانند جاده قزوین – تنکابن، جاده آب ترش – ضیاءآباد و جاده قزوین_رشت و روستاهای حاضر در این مناطق برای ارائه و عرضه محصولات استفاده کنیم.

علی فرخزاد در پایان یادآور شد: اکنون مقدمات و سرمایه گذار برای دونقطه شاهین تپه و کُلنجین انجام شده است و این دو روستا را برای شروع به کار معرفی خواهیم کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا