گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

فراخوان شرکت‌های دانش بنیان برای ارتقای امنیت غذایی کشور

با توجه به اهمیت ارتقای امنیت غذایی کشور، ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری وزارت جهاد کشاورزی اقدام به انتشار فراخوانی برای جلب طرح‌های فناورانه کرده است.

به گزارش ایانا، همه شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و خلاق دعوتند تا در این چالش شرکت کنند و طرح‌ها و ایده های خلاقانه خود برای ارتقای امنیت غذایی کشور که یکی از مهم‌ترین چالش‌های آینده همه کشورها است، ارسال کنند.

در این فراخوان طرح‌هایی در حوزه «کسب دانش فنی سالم‌سازی و تولید هسته‎های اولیه ارقام بومی و ارقام و پایه های تجاری جدید»، «ایجاد باغ‎های الگویی از نهال‎های پایه‎ رویشی و نهال‌های گواهی شده از ارقام تجاری»، «تولید انبوه نهال‎های پیوندی گواهی شده پایه بذری مرکبات»، «تولید انبوه نهال‎های گواهی شده از ارقام تجاری باغی»، «ایجاد شرکت‎های توانمند برای مدیریت زنجیره تولید، توزیع و مصرف» و «تولید کیت‎های تشخیصی برای تسهیل ارزیابی اصالت و سلامت نهال» مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فنوری ریاست جمهوری از ابتدا تا آخرین روز آبان‌ماه سال جاری آماده دریافت این طرح‌ها است. طرح‌های ارائه شده باید سه شرط «تولید بار اول»، «توسعه مقیاس» و «توسعه بازار محصولات در حوزه‌ نهال سالم و گواهی شده» را دارا باشند.

علاقه‌مندان طرح‌های پیشنهادی خود را به آدرس پست الکترونیکی bioproducts@biodc.isti.ir ارسال کنند.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایانا
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا