گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

سیوان نیازمند توسعه زیرساخت‌های گردشگری است.

بخشدار بخش سیوان گفت: بخش سیوان متشکل از دو دهستان میشخاص و علیشروان با مرکزیت شهر جعفر آباد، دارای ۲۷ نقطه و مکان، یک شهر، ۱۸ روستا، ۱۴ دهیاری و جمعیتی بالغ بر۱۲ هزار نفر شهری، روستایی و عشایری با وسعت ۵۵۰ کیلومتر مربع از محدوده فرودگاه ایلام تا انتهای چنار باشی است.

علی نیکوکار در گفت و گو با خبرنگار ایانا در استان ایلام بیان کرد: سیوان دارای قابلیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف کشاورزی، باغداری، دامداری، تولید میوه و محصولات متنوع باغی و دارای ظرفیت‌های عظیمی در توسعه گردشگری است که در سالیان اخیر شاهد توسعه زیرساخت‌های گردشگری و خانه‌های بوم گردی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه بوده‌ایم.

بخشدار سیوان تصریح کرد: زیرساخت‌های اداری در حال شکل گیری است؛ توسعه و تکمیل طرح هادی در روستاهای بخش، باعث ایجاد نشاط و مهاجرت معکوس در روستاها و رونق دوباره تولید شده است.

وی بیان کرد: خانه بهداشت روستایی در جعفرآباد و حیدرآباد، توسعه و تکمیل طرح آبیاری قطره‌ای باغات میشخاص، ایجاد شهرداری، احداث ساختمان بخشداری، توسعه اینترنت و پهنای باند، زمینی کردن فیبر نوری، ایجاد سیل بند ترمیم و بهسازی راه‌های روستایی، عشایری، جاده بین مزارع، احیای قنات سربیشه، ایجاد و توسعه شبکه برق رسانی، اصلاح شبکه آب شرب در برخی روستاها و… از جمله خدماتی است که در یک سال گذشته به مردم ارائه شده است.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایانا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا