گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

اختلاف ۴ برابری نرخ مصوب کنجاله سویا با بازار آزاد

سعید سلطانی مدیر عامل اتحادیه دامداران کشور با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه دام وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به آنکه عرضه دام‌های پروار شده به طور مستمر انجام می‌شود، کمبودی در بازار نداریم

سعید سلطانی مدیر عامل اتحادیه دامداران کشور با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه دام وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به آنکه عرضه دام‌های پروار شده  به طور مستمر انجام می‌شود، کمبودی در بازار نداریم. وی با اشاره به اینکه مشکلی در تولید دام نداریم، افزود: طبق روال معمول عرضه در حال انجام است و در مناسبت‌های خاص کمبودی در بازار پیش نمی آید و تنها روند عرضه و مصرف متفاوت می‌شود.
سلطانی ادامه داد: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و عید قربان به سبب تعطیلی کشتارگاه ها، مردم دام‌ها را ذبح می‌کنند که این امر به معنای کمبود نیست.
وی با انتقاد از وضعیت نامناسب نهاده‌های دامی بیان کرد: در شرایط فعلی کنجاله سویا در بازار آزاد  ۴ برابر نرخ مصوب عرضه می‌شود و سایر نهاده‌ها همچون ذرت  هم با نرخ مصوب فاصله دارند. سلطانی در پایان متوسط قیمت هر کیلو دام سبک را ۳۶ هزار تا ۳۷ هزار تومان و دام سنگین ۲۸ هزار تا ۲۹ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با وجود اوضاع نامشخص نهاده‌های دامی، قیمت تمام شده تولید مرتب در حال افزایش است.

۰%

امتیاز کاربر: ۳.۸ ( ۱ نتایج)
منبع
itpnews
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا