گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

مشاغل کشاورزی هم تسهیلات کرونا می‌گیرند

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی گفت: بخشی از مشاغل کشاورزی به‌عنوان رسته چهاردهم جهت بهره‌مندی از تمهیدات و تسهیلات کرونا به رسته‌های مشاغل آسیب‌دیده اضافه شد.

حمیدرضا تبسمی اظهار کرد: با ابلاغیه معاون اقتصادی ریاست جمهوری و به‌منظور جبران بخشی از خسارت واحدهای تولیدی حقیقی و حقوقی فعال بخش کشاورزی آسیب‌دیده از ویروس کرونا و همچنین حفظ اشتغال و تأمین هزینه‌های عملیاتی، بخشی از مشاغل کشاورزی به‌عنوان رسته چهاردهم جهت بهره‌مندی از تمهیدات و تسهیلات کرونا به رسته‌های آسیب‌دیده اضافه شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛ این مشاغل را شامل سبزی و صیفی‌جات صادراتی، مراکز تولید و عرضه گل و گیاهان زینتی و مراکز تولید و عرضه ماهیان زینتی برشمرد و گفت: تسهیلات کرونا تنها به متقاضیانی تخصیص خواهد یافت که در سامانه «کارا» وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت‌نام و پس از طی فرآیند اداری به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، تبسمی افزود: این تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه (۲ ساله) و برای صاحبان مجوز واحدهای تولیدی که در ایام کرونا فعال و یا نیمه فعال بوده‌اند منظور شده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: این تسهیلات به صورتی است که؛ به ازای هر شاغل ۱۲۰ میلیون ریال به صاحب مجوز کسب‌وکار پرداخت می‌شود که ۷۰ درصد آن برای پرداخت دستمزد شاغلین و ۳۰ درصد برای هزینه‌های عملیاتی واحد کسب‌وکار آسیب‌دیده از کرونا اختصاص خواهد یافت.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا