گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

بازاریابی و فروش محصولات از دغدغه‌های کشاورزی طارم

فرماندار طارم گفت: توسعه کسب و کارهای اینترنتی می‌تواند در فروش محصولات کشاورزی که از دغدغه‌های کشاورزان است، کمک‌کننده باشد.

ستار صفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اقتصاد وابسته به بخش کشاورزی این شهرستان، اظهار کرد: سیاستکاری دولت، اولویت‌بندی و پرداخت تسهیلات، در راستای ایجاد ارزش‌افزوده برای محصولات تولیدی کشاورزان و تولیدکنندگان منطقه بوده و تلاش شده است فضا برای جلوگیری از خام‌فروشی محصولات فراهم شود، به نحوی که ۷۰ درصد محصول تولیدی زیتون توسط واحدهای خانگی و فرآوری خود منطقه فرآوری و بسته‌بندی می‌شود.

وی با بیان این‌که بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت در چهار مرحله از محل منابع صندوق توسعه ملی با اولویت راه‌اندازی واحدهای فرآوری و بسته‌بندی تاکنون به متقاضیان پرداخت شده است و مرحله پنجم پرداخت این تسهیلات نیز به زودی آغاز خواهد شد، افزود: هدف از این اقدامات، ایجاد درآمد برای تولیدکنندگان این شهرستان است.

این مسئول با بیان اینکه طارم از بابت تولید مشکلی ندارد ولی به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه و پایین بودن حجم تردد در طارم، در مقایسه با شهرهای شمالی همسایه این شهرستان، از بابت بازاریابی و فروش محصولات با مشکل مواجه است، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و گسترش کسب و کارهای اینترنتی می‌تواند در فروش محصولات طارم کمک‌کننده باشد.

فرماندار طارم با عنوان این مطلب که امروز دنیا به سمت کسب و کارهای اینترنتی می‌رود و روند رشد آن به گونه‌ای است که قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست، تاکید کرد: در طارم نیز باید از این ظرفیت استفاده حداکثری کنیم.

صفری در ادامه با اشاره به شیوع بیماری کرونا در سطح دنیا و تاثیرات مخرب آن در حوزه‌های مختلف، گفت: علی‌رغم تاثیرات منفی این بیماری بر حوزه‌های مختلف، این وضعیت منجر به افزایش مبادلات تجاری در فضای مجازی شده و رشد چهار برابری در کشور و استان را به دنبال داشته است.

فرماندار طارم بیان کرد: از فعالان اقتصادی شهرستان در فضای مجازی درخواست می‌شود برای جذب سایر علاقه‌مندان به کسب و کارهای اینترنتی، ساماندهی فعالیت‌ها و گسترش شبکه فروش، فعالیت‌های‌شان را در قالب تشکل پیگیری کنند.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا