گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

شهرستان کرمان با تولید ۷۸۶تن آبزیان رتبه اول در تولید

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان گفت: 786تن آبزیان در سال جاری در شهرستان کرمان تولید شده است.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، احمد مسعودی با اشاره به تولید ۷۸۶تن آبزیان  در سال جاری و کسب رتبه اول در تولید آبزیان در شهرستان کرمان، گفت: در بخش پرورش ماهیان سردآبی این شهرستان با داشتن ۵۷ واحد پرورش ماهیان سردابی تعداد۴۴۲۸۰۰ قطعه قزل آلای رنگین کمان در سطحی به مساحت ۴۲۷۵۵ متر مربع ، بچه ماهی رها سازی شد.

وی افزود:عملکرد آبزیان در بخش سردابی به میزان ۳۰۱ تن گوشت سفید تولید شده است.

وی با اشاره به  پرورش ماهیان گرمابی، ادامه داد: تعداد  ۳۰۲۲۰۰  قطعه بچه ماهی رها سازی در استخر های ذخیره آب کشاورزی و نیز منابع آبی ۴۰۰تن  گوشت تولید شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان خاطر نشان کرد: در بخش پرورش ماهیان خاویاری نیز  با رها سازی   ۱۸۰۰۰قطعه در  دو واحد مزرعه پرورش  میزان تولید در این  نوع آبزیان ۸۵تن تولید بر آورد شده است.

 وی تصریح کرد:  میزان کل تولید آّبزیان این شهرستان  در سال جاری ۷۸۶تن بر آورد شده که در سطح استان رتبه اول در تولید آبزیان را به خود اختصاص و در مقایسه با سال قبل رشد ۱۵ در صدی را به دنبال داشته است

مسعودی افزود: این شهرستان با داشتن ۶ مزرعه حد واسط تکثیر و پرورش آبزیان تعداد ۹۴۰۰۰۰ قطعه بچه ماهیان سردابی تولید که در سطح استان و نیز استانهای همجوار توزیع می‌شود.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایانا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا