یکی از خاصیتهای زندگی در عصر تکنولوژی، خریدهای اینترنتی است؛ نحوهای از خرید که در آن از اتلاف وقت، ماندن در ترافیک، آزردگی از آلودگی هوا و… خبری نیست. این نحوه از «سبک زندگی» را «تکنولوژی» بر زندگی ما تحمیل کرد تا بتوانیم زمان بیشتری را به امور مفیدتر زندگی اختصاص دهیم.
سبزی از کجا اینترنتی شد؟
تا همین چند وقت پیش، نه سالها و حتی ماههای دور، تنها راه برای خریدن سبزیجات تازه، رفتن اول وقت به بازارهای میوه و ترهبار، و تازه این اول ماجرا بود! بعد از آن، بخش پاک کردن و شستن و ضدعفونی کردن شروع میشد. اما فقط داستان به همین جا ختم نمیشود…
«زمان» و کمبود وقت، یکی از فاکتورهای مهمی بود که باعث ایجاد جرقه سبزی اینترنتی شد! از این رو گروهی از دوستان گرد هم آمدند و نتیجه همفکری آنها این شد که میبینید.
میوه و صیفیجات هم اینترنتی شدند!
گرچه در سبزیمن از ابتدا فقط قرار بود عرضه سبزیجات، اینترنتی باشد؛ اما چندی پس از آغاز فروش اینترنتی سبزی، شهروندان تهرانی درخواست کردند که فقط به سبزی اکتفا نکنیم و دیگر محصولات ترهباری را نیز به سبد کالای ترهبار اینترنتی اضافه کنیم.
چه محصولاتی در سبزیمن عرضه میشوند؟
در حال حاضر انواع سبزیجات اعم از سبزیجات برگی تازه و آماده مصرف، سبزیجات تازه و خردشده، سبزیجات خشک و معطر و سبزیجات مدیترانهای در سبزیمن عرضه میشوند. علاوه بر دسته سبزیجات، انواع میوه، اعم از میوههای فصلی و فرنگی و همچنین انواع صیفیجات، عسل، روغن زیتون، ترشی و… نیز در ترهبار عرضه میشوند.