برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید
ماشین آلات و تجهیزات ادوات کشاورزی

قطعات یدکی آهنگری خراسان

برای قیمت تماس بگیرید


توضیحات
قیمت : برای قیمت تماس بگیرید
نوع آگهی : فروش یا ارائه
تاریخ : ۱۴۰۰-۰۷-۰۱
آدرس سایت : نمایش وبسایت
موقعیت : کارخانه :مشهد، کیلومتر 7 جاده آسیایی، جنب شرکت رینگ سازی.

مفهوم خدمات پس از فروش همراه بودن با مشتری در زمان استفاده از کالا تولید شده، در اختیار گذاشتن قطعات یدکی در صورت نیاز مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن و رفع نقص کالا در صورت بروز اشکال بمنظور استفاده بهینه می باشد. از اینرو، گروه کارخانجات قطعات اهنگری خراسان بر این باور است که سهم بزرگی از رضایتمندی مشتری، وابسته به کیفیت خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی و تخصصی از محصول می باشد.

هر یک از این گارانتی ها دارای شرایط و ضوابط خاص خود می باشد که اطلاع از این شرایط که در پایین به آنها اشاره شده است، می تواند در انتخاب نوع گارانتی به مشتری کمک کنند:

محصول، مطابق با مدل و شماره سریال و مدت زمان مندرج در کارت گارانتی بر اساس ضوابط استاندارد کارخانه قطعات اهنگری خراسان مشمول گارانتی میباشد.

کارخانه قطعات اهنگری خراسان متعهد می گردد چنانچه محصول علی رغم رعایت تمامی شرایط استاندارد تولید، در طول دوره گارانتی دچار مشکل گردید اقدام به رفع اشکال نماید.

در صورت عدم امکان تعمیر و تحویل محصول پس از گذشت یک هفته کاری از پذیرش آن (اگر پذیرش محصول در نخستین ماه شروع گارانتی صورت گرفته باشد)، محصول معیوب با دستگاه سالم تعویض خواهد شد.

بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، عدم استفاده صحیح و یا هرگونه تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه شامل گارانتی نمی شود.

هرگونه خدشه و یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال بطوریکه مشخصات محصول غیر قابل شناسایی باشد؛ و یا اگر شماره سریال محصول با شماره مندرج در ضمانت نامه مغایرت داشته باشد، آن محصول شامل گارانتی نمی شود.

استفاده غیر اصولی از محصول و عمل نکردن به استاندارد های تعیین شده و دستورالعمل های ذکر شده در دفترچه راهنما خارج از تعهدات شرکت میباشد.

معیوب شدن محصول به جهت وارد آوردن فشار، یا شکستن و معیوب شدن قطعات به علت استفاده غیر اصولی از محصول شامل گارانتی نمی باشد.

پذیرش محصول دلیلی بر گارانتی بودن آن نیست و تایید گارانتی تنها پس از برسی کارشناسان صورت میگیرد.

خدمات گارانتی فقط با ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شد.

چنانچه در پی درخواست مشتری، محصول تعمیر شده و برای ایشان ارسال گردد، هزینه ارسال بر عهده مشتری میباشد.

حداکثر زمان نگهداری محصول آماده شده در بخش فنی سه روز کاری میباشد و پس از آن زمان شرکت هیچ مسعولیتی در قبال تحویل آن ندارد.

کارت ضمانت و پلاک هویت که روی محصول نصب شده دارای نسخه المثنی نمیباشد، لذا در حفظ و نگهداری آن دقت فرمایید.

هزینه ارسال محصول معیوب به مرکز خدمات بر عهده مشتری میباشد.

کلیه محصولاتی که در دوران ضمانت تعویض و یا تعمیر می گردنند تا پایان مدت زمان گارانتی اولیه، تحت پوشش خدمات پس از فروش خواهند بود.

در صورت عدم وجود شماره سریال یا مخدوش بودن کارت ضمانت به طوری که اصالت و شماره سریال محصول غیر قابل شناسایی باشد، محصول شامل ضمانت نمیباشد

مدت زمان پشتیبانی گارانتی محصول به مدت یک سال از تاریخ فروش می باشد.

قطعاتی که شامل گارانتی مادام هستند، شامل سوک ایرانی و انواع ناخن، در صورت شکسته شدن با قطعه نو معاوضه می شود ولی در صورت مستحلک شدن شامل این گارانتی نمی باشند.

قطعات تعمیری یا تعویضی که با اخذ هزینه و با توافق مشتری صورت میگیرند، به مدت یک ماه شامل ضمانت میباشند و در فاکتور مربوطه نیز ذکر می شوند.

تعمیرات کالاهایی که خارج از گارانتی میباشد و یا گارانتی آنها تمام شده است، مستلزم پرداخت هزینه از طرف مشتری هستند. بنابراین، قبل از انجام تعمیرات حدود هزینه تعمیر به اطلاع مشتری رسانده می شود و در صورت تایید، تعمیرات انجام می پذیرد.

 


موقعیت
امتیاز آگهی شما

آگهی های مشابه