گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

براي نخستين بار در تاريخ كشاورزي استان زنجان:حضور بي سابقه و همزمان ۱۰ كشاورز از استان زنجان در بين كشاورزان نمونه ملي كشور

براي نخستين بار در تاريخ كشاورزي استان زنجان:حضور بي سابقه و همزمان 10 كشاورز از استان زنجان در بين كشاورزان نمونه ملي كشور

در آیین سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه های ملی بخش کشاورزی کشور که با حضور ریاست جمهوری، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی و دیگر مسولین کشوری و روسای سازمانهای جهاد کشاورزی استانها برگزار شد ضمن تجلیل از نمونه های ملی بخش کشاورزی کشور از ۱۰ نفر از بهره برداران بخش کشاورزی استان زنجان نیز تجلیل گردید. به گفته سولماز حدادی، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی استان،در آیین تجلیل ازتولیدکنندگان برتر،۱۰ نمونه از استان زنجان در زیر بخشهای زراعت-باغبانی-اموردام-آب و خاک-ترویج کشاورزی انتخاب و تجلیل شدند.

وی افزود:استان زنجان با ۱۰ کشاورز نمونه ملی، رتبه اول کشوری را از نظر تعداد نمونه های ملی در بخش کشاورزی به خود اختصاص داد. سولماز حدادی در خصوص فرایند انتخاب نمونه های استان زنجان گفت: در سطح استان زنجان ۲۰۰ بهره بردار بخش کشاورزی شناسایی شده بودند که بعد از بررسی در سطح مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانها، پرونده ۱۶۴ نفر به استان ارسال، که در نهایت پس از کمیته های داوری، تعداد ۴۶ نفر نمونه استانی انتخاب شدند. در ادامه از این تعداد نیز بعد از داوری در کمیته های ملی، تعداد۱۰ نفر (یعنی ۲۲ درصد کشاورزان نمونه استانی) موفق به کسب عنوان نمونه ملی در سطح کشور گردیدند.

وی هدف از فرایند شناسایی و انتخاب و معرفی تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی را معرفی الگوهای عملی و قابل اعتماد و ایجادانگیزه و رقابت سالم در بین تولید کنندگان و شاغلین بخش کشاورزی و همچنین استفاده ازظرفیت نمونه های این بخش به عنوان الگوهای مناسب برای انتقال تجربیات و دانش فنی به دیگر کشاورزان و افزایش عملکرد تولید عنوان نمود.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
سازمان جهاد کشاورزی زنجان
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا