گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

فراگیر شدن برند زعفران ایرانی با ایجاد بورس بین‌المللی

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی بر اهمیت بورس در نظام اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، سیداحمد دلقندی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی با اشاره به  اهمیت بورس در نظام اقتصادی گفت: بدون شک بورس از اهمیت و اعتبار بالایی در تمامی جوامع اقتصادی برخوردار است و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.

وی تاکید کرد: با پیگیری‌های بعمل آمده تاکنون ۳ مورد کارگاه آموزشی ویژه همکاران این سازمان برپا شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی با اشاره به برگزاری همایش یکروزه بورس در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی این استان گفت: این همایش بصورت رایگان برای کلیه اعضا و علاقمندان به این موضوع برگزار شده است.

وی یادآور شد: در آینده نزدیک موضوع کارگزاری بورس در این سازمان را در دستور کار قرار خواهیم داد.

دلقندی با بیان اینکه بورس باعث شناسنامهدار شدن محصولات شاخص و مهم ما همچون زعفران، زیره، کشمش و پسته خواهد شد، بیان کرد: همچنین بورس از ورود دلالان و تقلب جلوگیری کرده و موجب کشف واقعی قیمت در سطح ملی و جهانی خواهد شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی ادامه داد: از کلیه اعضای سازمان و نیز بهره‌برداران بخش کشاورزی درخواست میکنیم با ورود به این مهم و همچنین حضور در کلاسهای آموزشی از آن بهره‌مند شوند.

بورس؛ بازار مرجع برای قیمت گذاری منصفانه زعفران

حمیده صادقی، کارشناس ارشد بازار سرمایه و مدرس کلاسهای آموزشی بورس در سازمان نظام مهندسی گفت: آینده ای که برای بازار گواهی سپرده کالایی زعفران درنظر گرفته شده، می‌تواند این بازار را با توجه به سوق دادن تقاضای واقعی به این سمت و رشد بازار در بین فعالان، به یک بازار مرجع برای قیمت گذاری منصفانه زعفران تبدیل کند.

وی ادامه داد: ایجاد بورس بین المللی زعفران با محوریت بازار ایران باعث فراگیر شدن برند زعفران ایرانی در دنیا خواهد شد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایانا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا