گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

سود محصول تولیدی بادام سامان به جیب تجار خارجی می‌رود

رئیس صنف کشاورزان چهارمحال و بختیاری گفت :مشکلات زیادی در چهارمحال و بختیاری برای تولید، فروش و بازاریابی بادام داریم، تاکنون نتوانسته‌ایم بازارهای جهانی را در دست بگیریم، سود و ارزش افزوده محصول تولیدی بادام این استان به جیب تجار خارجی می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری،مرتضی درخشان رئیس صنف کشاورزان چهارمحال و بختیاری در خصوص وضعیت تولید بادام در استان، اظهار کرد: در قطب تولید بادام سالانه ۱۲ هزار تن بادام و ۴۰۰۰ تن مغز بادام مامایی تولید می‌شود که این محصول در بازارهای جهانی طرفداران خاص خود را دارد.

وی افزود: مشکلات زیادی در چهارمحال و بختیاری برای تولید، فروش و بازاریابی بادام داریم، تاکنون نتوانسته‌ایم بازارهای جهانی را در دست بگیریم، سود و ارزش افزوده محصول تولیدی بادام این استان به جیب تجار خارجی می‌رود.

درخشان با بیان اینکه بادام سامان با نام هند به کشورهای اروپایی صادر می‌شود، گفت: روسیه، فرانسه و تعدادی دیگر از کشورها بادام سامان را فرآوری و صادر می‌کنند.

رئیس صنف کشاورزان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بادام سامان با قیمت بسیار پایین از کشاورزان سامانی خریداری و با قیمت چند برابری در کشورهای خارجی به‌فروش می‌رسد، سود این محصول در جیب تجار هندی و … می‌رود.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایانا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا