اخبار و رویدادها
ورود زنان عشایری به بازارهای مجازی برای فروش صنایع دستی
ورود زنان عشایری به بازارهای مجازی برای معرفی و فروش تولیدات خود در شرایط کرونایی پررنگ تر از گذشته شده است.
به گزارش ایانا و به نقل از سازمان امور عشایر ایران، بازاریابی و بازاررسانی محصولات زنان عشایری و کارآفرین همواه دغدغه اصلی تولیدکندگان و مسئولین مربوطه در موفقیت تجاری آنان می باشد بویژه اینکه همه گیری بیماری کرونا باعث شده دسترسی های محدود زنان عشایری به بازارهای سنتی و امکان تبادل اطلاعات وفروش محصولات آنان در بازارهای محلی محدودتر شود.
در همین راستا، طرح ملی دسترسی زنان کارآفرین به فضای مجازی و فروش محصولات، توسط معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری به اجرا درآمد. از ابتدای اجرای این طرح تاکنون با همکاری مشاوران و پشتیبانان سایت “دیجی کالا” زنان عشایری موفق به اخذ ۳۵ غرفه در این سایت شده اند.
همچنین زنان عشایری محصولات و بویژه صنایع دستی تولیدی خود را از طریق فروشگاه اینترنتی “عشایر شاپ” به فروش می رسانند.