گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

همکاری بین‌المللی در زمینه توسعه فناوری حوزه باغبانی شکل گرفت

ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و وزارت جهاد کشاورزی سلسله رویدادهای بین المللی حوزه کشاورزی ایران - هلند را با مشارکت دانشگاه واخنینگن این کشور و با هدف توسعه فناورانه حوزه باغبانی در اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌کنند.

به گزارش روز شنبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،‌ محققان بخش کشاورزی معتقدند فناوری‌های نوین همه زندگی بشر از جمله صنعت کشاورزی را احاطه کرده است که با نفوذ هرچه بیشتر این تکنولوژی ها می توان کشاورزی پایدارتری را ایجاد کرد تا به این ترتیب منابع غذایی پایدار و سالمی در اختیار مصرف کنندگان قرار داد. این رویداد نیز در راستای تحقق همین هدف برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این رویداد، ارتقای صنعت باغبانی هوشمند در کشور است. این هدف به شکل‌گیری یک همکاری مشترک با کشور هلند منجر شده است و نخستین رویداد از این وبینار با حضور محققان سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و اساتید دانشگاه واخنینگن در این دانشگاه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این رویداد با موضوعاتی مانند «باغبانی گلخانه‌ای»، «مدیریت  اقتصادی سیستم های باغبانی گلخانه‌ای» و «مدیریت زنجیره پشتیبانی کشاورزی گلخانه‌ای» برگزار می شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی http://biodc.isti.ir/ مراجعه کنند.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایرنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا