گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

واسطه‌ها از نرخ‌های خرید تضمینی محصولات کشاورزی سود می‌کنند؟

رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان با اشاره به قیمت‌های اعلام‌شده خرید تضمینی محصولات کشاورزی گفت: با قیمت‌های اعلام‌شده برای خرید تضمینی، نگران هستم که کشاورزان محصولات خود را به واسطه‌ها بفروشند و دولت مجبور به واردات محصولات کشاورزی بشود.

مسعود اسدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص دغدغه کشاورزان برای قیمت خرید تضمینی گندم، اظهار کرد: قیمت اعلام‌شده برای خرید گندم از کشاورزان، نامعقول است؛ قیمت خرید هر کیلوگرم ۴ هزار تومان به نحوی است که کشاورزان دچار ضرر و زیان شدید خواهند شد.

وی گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم جو، بیشتر از ۶ هزار و ۵٠٠ تومان است و قیمت اعلام‌شده برای خرید گندم از کشاورزان، خنده‌دار است.

رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان تصریح کرد: با قیمت‌های اعلام‌شده برای خرید تضمینی، نگران هستم که کشاورزان محصولات خود را به واسطه‌ها بفروشند و دولت مجبور به واردات محصولات کشاورزی بشود.

اسدی افزود: مطمئنا کشاورزان محصولات خود را به این قیمت به دولت نمی‌فروشند.

وی در خصوص آخرین وضعیت بررسی قیمت اعلام‌شده برای خرید گندم از کشاورزان گفت: مقرر شده است که در قیمت اعلام‌شده برای خرید گندم از کشاورزان، بازنگری شود و امیدوار هستیم که قیمت اعلام‌شده تغییر کند زیرا اگر قیمت ثابت بماند، موجب ایجاد ضرر و زیان شدید برای کشور خواهد شد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا