گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

استان بوشهر به قطب گردشگری دریایی کشور تبدیل می‌شود

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری دریایی در استان بوشهر گفت: این استان قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری دریایی کشور را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اصغر مونسان پیش از ظهر سه‌شنبه در سفر به شهرستان کنگان استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه گردشگری دارد که دریا و ساحل از ظرفیت‌های مهم آن محسوب می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از چند پروژه مهم گردشگری در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در مجموع هشت پروژه در این استان به بهره‌برداری رسید که کارهای خلاقانه‌ای در آنها صورت گرفته بود.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اینکه استان بوشهر می‌توان به قطب گردشگری دریایی در کشور تبدیل شود تصریح کرد: اقدامات خوبی در این راستا آغاز شده و ما آمادگی لازم برای حمایت و همراهی را داریم.

وی به افزایش قابل توجه آمارهای گردشگری در بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: بندر بوشهر به مقصد گردشگری تبدیل شده است و صنعت گردشگری می‌تواند در کنار قطب انرژی بودن استان بوشهر یک مزیت بی‌نظیر برای مردم شهر باشد.

مونسان به تاریخ پرافتخار بندر سیراف اشاره کرد و ادامه داد: ثبت جهانی بندر سیراف با جدیت دنبال می‌شود و در حال تشکیل پرونده برای آن هستیم و امیدواریم به زودی خبرهای خوبی به مردم استان بوشهر برسد.

وی با اشاره به تحقق وعده دولت برای ساخت یک هتل پنج ستاره در استان بوشهر اضافه کرد: امروز اولین هتل پنج ستاره استان بوشهر افتتاح شده است و یک پروژه دیگر نیز با ۷۰ درصد پیشرفت در دست اجرا است.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا