گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

فعالیت ۲۱۷ تشکل بخش کشاورزی در خراسان جنوبی برای افزایش بهره‌وری

رییس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: ۲۱۷ تشکل بخش کشاورزی در نقاط مستعد خراسان جنوبی ایجاد شده که از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی برخوردارند.

غلامرضا قوسی، امروز یکشنبه ۱۳ مهرماه در دیدار تشکل‌ها، فعالان و نخبگان بخش کشاورزی خراسان جنوبی با وزیر جهاد کشاورزی در بیرجند اظهار کرد: تشکل‌های کشاورزی کمک خوبی برای توسعه کشاورزی بوده و از جمله در تامین، توزیع و تولید بذور اصلاح شده بسیار کمک کننده هستند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه تولید و توزیع این بذور توسط شرکت‌های سهامی زراعی صورت می‌گیرد، افزود: یکی از رسالت‌های این سازمان برای افزایش بهره وری تولید بذور اصلاح شده است.

رییس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه تکمیل زنجیره‌ها و توجه به آن‌ها یکی دیگر از برنامه‌ها است، تصریح کرد: زنجیره ارزش تولید عسل، پنبه و گوشت مرغ در استان وجود دارد.

وی با اشاره به فعالیت صندوق‌های خرد زنان روستایی در استان، یادآور شد: یکی از فعالیت‌های این صندوق‌ها تولید محصول سالم است که در این راستا سال گذشته ۴ محصول را هدف گذاری کرده و مجوزهای لازم اخذ شده و امسال نیز ۱۰ محصول را برای دریافت مجوز هدف‌گذاری کرده ایم.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا