گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

کشت‌های گلخانه‌ای در حال حاضر بهترین گزینه کشت در شهرستان انار است

جلسه کارگروه کشاورزی شهرستان انار با حضور عباس سعیدی رییس سازمان جهاد کشاورزی و معاونین ایشان در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، عباس  سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در این جلسه گفت : کشت های گلخانه ای در حال حاضر بهترین گزینه کشت در استان و بویژه شهرستان انار هستند. که خوشبختانه اعتبارات مناسبی برای توسعه کشت های گلخانه ای در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد در سطح استان هیچ گونه محدودیتی برای آب شیرین کن های گلخانه ای وجود ندارد و مجوز آن در کوتاه ترین زمان صادر خواهد شد. و به متقاضیان این طرح بدون محدودیت تسهیلات پرداخت خواهد شد.

سعیدی در ادامه افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان با همکاری اداره منابع آب ، مکان یابی در خصوص واگذاری زمین راه اندازی مجتمع گلخانه ای را به‌عمل خواهند آورد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان  در ادامه با اشاره به پتانسیل بالای اقتصادی پرورش دام بخصوص بز سانن و گوسفند رومانوف و عدم وجود محدودیت در تولید آن ، بر توسعه دامداری شهرستان توصیه کرد.

مهران مدیر جهاد کشاورزی شهرستان انار گفت: راه‌اندازی مجتمع‌ گلخانه‌ای در راستای مدیریت یکپارچه اراضی، مدیریت منابع آب، افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی انجام خواهد شد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایانا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا