گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

الزمات بهداشتی مبارزه با کرونا در نانوایی‌ها اعلام شد

راهنمای گام دوم مبارزه با بیماری کویید ۱۹ فاصله گذاری هوشمند و سلامت محیط کار در واحد های صنفی کارگاه های نانوایی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار اقصادی خبرگزاری تسنیم راهنمای گام دوم مبارزه با بیماری کویید ۱۹ فاصله گذاری اجتماعی و سلامت محیط کار در واحد های صنفی کارگاه های نانوایی اعلام شد.

بنابراین گزارش در راستای راهنمای گام دوم مبارزه با کرونا، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط کار در واحدهای صنفی لینک پروتکل های بهداشتی اصناف از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

بر اساس این گزارش یکی از راههای کاهش مواجه و قطع زنجیره تماس رعایت فاصله گذاری اجتماعی است که بسیاری از شاغلین صنایع و واحدهای تولیدی و خدماتی در معرض بیماری کرونا هستند و محل های کسب وکار یکی از اماکن تجمع محسوب می شوند که می توانند سبب انتقال بیماری گردند و از آنجایی که حفظ سلامت نیروهای کار از اهمیت بالایی برخور دار بوده و مقررات ویژه ای که از طریق فاصله گذاری اجتماعی علاوه بر رعایت اصول بهداشتی برای کاهش مواجه متناسب با سطح اضطرار و درجه اهمیت فعالیت اقتصادی و صنایع در نظر گرفته شده است.

بازرسان سازمان حمایت، وزارت بهداشت و اتاق اصناف به صورت شبانه روزی وضعیت سلامت کالاهای تولیدی و توزیعی را رصد و پایش خواهند کرد و در صورت تخطی از ضوابط بهداشتی ابلاغی با واحدهای متخلف برخورد می شود.

بر این اساس از اصناف و مراکز صنعتی خواسته شده تا با ثبت نام در سایت وزارت بهداشت و امضای تعهدنامه مجوز بازگشایی بگیرند در غیر این صورت فعالیت آنها غیرقانونی است.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری تسنیم
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا