گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

تدابیر بیمه کشاورزی برای کاهش تردد و مراجعات حضوری مردم

یک مقام مسئول گفت: با توجه به لزوم جلوگیـری از مراجعه حضوری و مقابله با شیوع ویروس کرونـا، صندوق بیمه کشاورزی امکاناتی را برای بیمه گذاران بیمه کشاورزی، فراهـم کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق بیمه کشاورزی، محمدابراهیم حسن‌نژاد، قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی با اشاره به لزوم کاهش تردد و جلوگیری از مراجعه حضوری در مقابله با شیوع ویروس کرونا (کووید – ۱۹)، صندوق بیمه کشاورزی تسهیلاتی را برای بیمه‌گذاران از طریق مراجعه اینترنتی به پایگاه اطلاع رسانی مشتریان بیمه کشاورزی به نشانی cs.sabka.ir برای ثبت خسارات و مشاهده سوابق بیمه‌ای آنان، فراهم کرده است.

حسن‌نژاد با تأکید بر همکاری عموم مردم و جامعه کشاورزی کشور برای مقابله با ویروس کرونا، افزود: بیمه گذاران می‌توانند برای ثبت ادعای خسارت خود با ارسال پیام کوتاه به شماره‌های همراه مشخص شده در بیمه نامه‌های خود که در پایگاه اینترنتی این صندوق به نشانی sbkiran.ir نیز آمده است، بدون نیاز به مراجعه حضوری نسبت به ثبت ادعای خسارات خود اقدام نمایند.

وی با دعوت از همه بیمه گذاران برای تسهیل در فرآیند بررسی خسارت واحد تولیدی خود اعم از مزارع، باغ‌ها، استخرهای پرورش ماهی، بی درنگ با اعلام خسارت خود از طرق یادشده نسبت به ثبت خسارات واحد تولیدی خود اقدام نمایند.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا