گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

اقتصاد سلسله مبتنی بر کشاورزی و دامپروری است

فرماندار سلسله گفت: اقتصاد این شهرستان مبتنی بر کشاورزی و دامپروری است که با تغییر الگوی کشت می‌توان این درآمدها را ساماندهی کرد.

مسلم مرادی، در آیین معارفه مدیر جدید جهادکشاورزی شهرستان سلسله، اظهار کرد: فراهم کردن شرایط برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی، ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی، مدیریت تأمین نهاده‌های دامی برای عشایر، دامداران و روستاییان، لزوم توجه به کشت‌های گلخانه‌ای با توجه به کمبود آب، توجه به مسأله آبخیزداری و جلوگیری از هدر رفت منابع آب باید مدنظر مجموعه جهاد کشاورزی قرار گیرد.

وی فلسفه وجودی جهاد کشاورزی را توانمندسازی علمی کشاورزان دانست و افزود: شهرستان سلسله هشت درصد جمعیت لرستان را دارد در حالیکه سهم آن از صنعت تنها یک درصد است بنابراین باید با پرهیز از سیاست زدگی و دوری از سفارشات، با اجرای طرح‌های مرتبط کشاورزی و صنعت، اقتصاد مردم منطقه را سامان داد.

در ادامه، روح‌الله حقی‌منصوری، مدیر جدید جهاد کشاورزی سلسله، گفت: این شهرستان از ظرفیت بالایی در بخش‌های کشاورزی و دامداری برخوردار است که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت اما هنوز نتوانسته‌ایم از این امکانات استفاده بهینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه دوری از سیاست‌زدگی و همدل بودن در دستور کار مدیریت جدید جهاد کشاورزی سلسله خواهد بود، عنوان کرد: سیاست زدگی لطمه‌های جبران ناپذیری بر بدنه دستگاه و کشاورزان زحمت کش وارد می‌کند.

در این آیین روح الله حقی منصوری به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی شهرستان سلسله معرفی و از زحمات مسعود غلامی مدیر پیشین قدردانی شد، حقی منصوری دارای دکترای کشاورزی بوده و از نیروهای فرهنگی آموزش و پرورش است.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا