گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

قیمت خرید توافقی سیب صنعتی ۱۵۰۰ تومان تعیین شد

استاندار آذربایجان غربی قیمت خرید تضمینی سیب صنعتی را ۱۵۰۰ تومان بیان کرد و گفت: علاوه بر اینکه از کارخانجات کنسانتره درخواست داریم تا از خرید سیب های کنار جاده ای که به صورت غیر بهداشتی نگه داری می شوند خودداری کنند، باغداران نیز محصول سیب زیر درختی خود را مستقیم به کارخانجات و یا جایگاه های قانونی به فروش برسانند.

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،حمدمهدی شهریاری ظهر امروز در جلسه بررسی خرید توافقی سیب صنعتی با بیان  اینکه نگه داری و دپوی سیب زیر درختی در کنار جاده ها و در میان گِل و لای علاوه بر تبعات بهداشتی، موجب تخریب چهره شهر نیز می شود، افزود: هدف نهایی در تعیین قیمت توافقی برقراری یک رابطه عادلانه در عرضه و تقاضا جهت حمایت از کشاورزان است.

وی با اشاره به اینکه نباید دسترنج یکساله کشاورزان به جیب برخی دلالان و واسطه ها برود، ادامه داد: جهاد کشاورزی باید علاوه بر اعلام عمومی محل جایگاه های جمع آوری قانونی، بستر دریافت مجوز برای ایجاد ایستگاه های جمع آوری قانونی را نیز تسهیل و تسریع بخشد تا بر تعداد این مراکز افزوده شود.

استاندار آذربایجان غربی از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز درخواست کرد تا طبق قانون با ایستگاه های غیرقانونی جمع آوری خرید سیب صنعتی برخورد کند.

شهریاری با قدردانی از کارخانجات کنسانتره، ابراز امیدواری نمود تا با ایجاد شرایط متعادل شاهد سودآوری این فرآیند به نفع کشاورزان باشیم.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایانا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا