گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

روسیه واردات ماکیان و تخم مرغ را از هند به دلیل آنفلوآنزای مرغی ممنوع کرد

سازمان نظارت بر دامپزشکی و گیاه پزشکی روسیه به دلیل وخیم تر شدن وضعیت شیوع آنفلوانزای مرغی در هند، واردات ماکیان و تخم مرغ از این کشور را ممنوع کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، سازمان نظارت بر دامپزشکی و گیاه پزشکی روسیه (روسلخوزنادزور) از تاریخ ۵ فوریه به دلیل وخیم تر شدن وضعیت شیوع آنفلوانزای مرغی در هند، واردات ماکیان و تخم مرغ از این کشور را ممنوع کرده است.

این سازمان در بیانیه ای اعلام کرد: با توجه به وخامت اوضاع اپیزوتیک (همه گیری حیوانی) در هند درپی آلودگی به ویروس های آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، از ۵ فوریه ۲۰۲۱ محدودیت های موقت در صادرات محصولات زیر از هند به فدراسیون روسیه اعمال می شود: ماکیان زنده و تخم مرغ، گوشت ماکیان و انواع فرآورده های مرغی که تحت فراوری گرم (حداقل ۷۰ درجه) قرار نگرفته اند، به استثنای کالاهایی که تحت فرآوری هستند و از بین بردن ویروس های آنفلوانزای مرغی را تضمین می کنند.

سازمان نظارت بر دامپزشکی و گیاه پزشکی روسیه همچنین واردات محصولات زیر را از هند ممنوع کرد: محصولات نهایی مرغ یا محصولات فرآوری شده حاوی مرغ، مواد افزودنی خوراک و خوراک طیور (به استثنای مواد افزودنی خوراک طیور با منشا گیاهی، سنتز شیمیایی و میکروبیولوژیکی) و همچنین تجهیزات مورد استفاده برای نگهداری ، ذبح و کشتار پرندگان.

علاوه بر این ، محدودیت های موقت اعلام شده برای حمل و نقل پرندگان زنده از هند به خاک روسیه نیز اعمال می شود.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری تسنیم
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا