گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

نمایشگاه مجازی صنایع دستی سرآغاز تحول در ایجاد بازارهای مجازی است

وزیر میراث فرهنگی گفت: نمایشگاه ملی صنایع دستی که امسال به علت بیماری کرونا به صورت مجازی طراحی شده است می‌تواند سرآغاز تحولی در زمینه ایجاد بازارهای مجازی در داخل و خارج از کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر مونسان در حاشیه بازدید از نمایشگاه آثار منتخب مسابقه ملی طراحی و اجرای صنایع دستی رشته‌های احیا شده که در موزه ملی ایران برگزار شده است در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بخش‌هایی از طرح تجاری سازی صنایع دستی اجرا شده است، افزود: برای عرضه هنرهای دستی هنرمندان باید روی ایجاد بازار تمرکز کنیم، زیرا وقتی هنر به اقتصاد گره بخورد دیگر شاهد فراموشی هنرهای دستی نخواهیم بود.

وی گفت: خوشبختانه در زمینه بسته بندی پیشرفت‌های خوبی داشتیم و امروز دیگر شاهد فروش فله‌ای صنایع دستی در بازار به ویژه بازارهای صادراتی نیستیم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر فعال سازی پایگاه‌های فروش اینترنتی صنایع دستی تاکید کرد و افزود: نمایشگاه ملی صنایع دستی امسال به علت بیماری کرونا به صورت مجازی طراحی شده است و این نمایشگاه می‌تواند سرآغاز تحولی در زمینه ایجاد بازارهای مجازی در داخل و خارج از کشور باشد.

مونسان گفت: در نمایشگاه ملی مجازی نیازی به حضور هنرمند نیست و هنرمندان می‌توانند محصولات خود را با شناسنامه در سامانه نمایشگاه بارگذاری و علاقه‌مندان محصولات خود را از نمایشگاه خریداری کنند.

وی تاکید کرد: حضور هنرمند در نمایشگاه ملی مجازی صنایع دستی رایگان است و محدودیت زمانی وجود ندارد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا