گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

برداشت ۴۵۶ هزار تن از محصولات باغی زنجان

رئیس سازمان جهادکشاورزی زنجان گفت: در حوزه باغبانی ۴۵۶ هزار تن از محصولات کشاورزی استان با ارزش ریالی دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برداشت شده است.

جواد تاراسی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با کشت محصولات زراعی و باغی در استان، اظهار کرد: ۵۱۰ هزار هکتار از مساحت استان زنجان زیر کشت محصولات زراعی و باغی بوده که از این میزان ۴۴۰ هزار هکتار مختص محصولات زراعی و ۷۰ هزار هکتار نیز مختص محصولات باغی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان تولیدکننده ۶۱ نوع محصول کشاورزی است که عمده محصولات باغی تولیدی آن زیتون، سیر و انگور است، افزود: مجموع درآمد کشاورزان استان از برداشت محصولات باغی و زراعی بیش از ۷ هزار میلیارد و ۴۰۰ تومان است.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون ۴۵۶ هزار تن از محصولات باغی زنجان برداشت شده است، تصریح کرد: عمده محصولات زراعی تولیدی استان زنجان لوبیا، گندم و جو است که در سال‌جاری نیز تولید گندم در این استان نسبت به سال گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه درحوزه باغبانی ۴۵۶ هزار تن از محصولات کشاورزی استان زنجان با ارزش ریالی دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برداشت شده است، خاطرنشان کرد: در حوزه زراعت نیز دو میلیون و ۲۰۰ هزار تن با ارزش ریالی بیش از پنج هزار تومان برداشت شده است.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا