گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

تولیدات روستاهای مازندران برندسازی شود

استاندار مازندران از دهیاران به عنوان مهمترین حلقه مدیریت اجرایی یاد کرد و گفت: دهیاران با برندسازی تولیدات، رفاه و امید را بین روستاییان افزایش دهند.

ه گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان پیش ازظهر یکشنبه در آئین تجلیل از دهیاران استان با بیان اینکه مهمترین حلقه مدیریت اجرایی کشور دهیاران هستند، افزود: دهیاران با مشکلات کشور آشنایی دقیق دارند.

وی با اظهار اینکه اگر قرار است کشور به توسعه پایدار دست یابد و مشکل اشتغال حل شود، باید به دهیاری‌ها توجه ویژه شود، افزود: کرونا تجربه‌ای موفق برای ما بوده است و دهیاران به عنوان مدیر محلی و رسمی دولت تلاش خوبی داشته است.

وی افزایش سرمایه اجتماعی را مهمترین وظیفه کنونی بیان کرد و گفت: باید اقداماتی انجام دهیم که منجر به افزایش سرمایه اجتماعی و مشارکت مردم شود و اگر می‌خواهیم کشور به توسعه رسد باید سرمایه اجتماعی را رشد دهیم.

استاندار مازندران یادآور شد: دهیاران می‌توانند سبب افزایش سطح رضایتمندی مردم در روستاها شوند.

حسین زادگان با اظهار اینکه کمتر به رفاه و زندگی مردم روستایی توجه شده است، افزود: امید و رفاه در بین روستاییان وجود ندارد به رغم آنکه در بیشتر روستاها از نظر آب و برق مشکلی وجود ندارد.

استاندار مازندران خواستار اجرای طرح‌هایی برای افزایش تولیدات روستایی و ایجاد رفاه اجتماعی شد و گفت: کرونا سبب بروز موج همدلی و اتحاد برای شکست این ویروس در جامعه شده است.

وی کشت گیاهان دارویی در اراضی شیبدار را از جمله طرح‌های توسعه‌ای برشمرد و گفت: با تدوین هدف‌های مشترک و برندسازی تولیدات روستایی می‌توان امید و رفاه اجتماعی را گسترش داد.

حسین زادگان توجه دهیاران به امور عمرانی تا زیرساختی را از جمله مسائل برشمرد و خواستار ایجاد کارگروه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و سیاسی شد.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا