گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

پیش‌بینی بیش از ۴۰۰ فرصت شغلی در بخش صنایع‌دستی خراسان شمالی

سرپرست معاونت صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده پیش‌بینی می‌شود برای امسال با صدور مجوزهای مربوطه، بیش از ۴۰۰ شغل در بخش صنایع‌دستی استان ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی خراسان شمالی محمدرضا قهرمانیان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده پیش‌بینی می‌شود برای امسال با صدور مجوزهای مربوطه، بیش از ۴۰۰ شغل در بخش صنایع‌دستی استان ایجاد شود.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این میزان اشتغال با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و از طریق صدور مجوزهای مشاغل خانگی، کارگاه‌های تولید انفرادی و گروهی پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: قابلیت‌های بالقوه ایجاد فرصت‌های شغلی در بخش صنایع‌دستی استان شناسایی شده است و امیدواریم با تحقق آن در بخش صدور مجوزها بتوانیم این قابلیت‌ها را به فعلیت برسانیم.

قهرمانیان بابیان اینکه شمار آثار صنایع‌دستی دارای نشان ملی مرغوبیت استان به ۶۴ اثر رسیده، گفت: ۴ اثر نیز دارای مهر اصالت یونسکو است.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی خراسان شمالی عنوان کرد: هم‌اکنون ۶۱ رشته صنایع‌دستی در استان فعال است و بیش از ۱۵ هزار صنعتگر و هنرمند در زمینه تولید این صنایع فعالیت می‌کنند.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا