گروه مشاوران برندینگ فراسو
اخبار و رویدادها

مشارکت فعالان صنایع دستی و گردشگری در مقابله با بیماری کرونا

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از مشارکت جمعی از فعالان صنایع دستی و گردشگری شهرستان‌های کشکسرای و کلیبر در مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی آبدار امروز ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به لزوم مشارکت جمعی در مقابله با بیماری کرونا و تأمین زیرساخت‌های اولیه آن، جمعی از فعالان صنایع دستی و گردشگری استان اقدامات شایسته ای را در این راستا انجام دادند.

او افزود: در این راستا جمعی از بانوان هنرمند صنایع دستی شهرستان کلیبر و شهر کشکسرای از توابع شهرستان مرند اقدام به دوخت ماسک‌های قابل شستشو کردند که در مرحله نخست ۱۰ هزار ماسک تولید و به منظور توزیع در اختیار مراجع ذیربط قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در ادامه به اقدامات فعالان گردشگری شهرستان کلیبر و خداآفرین نیز اشاره کرد و گفت: فعالان گردشگری شهرستان کلیبر طی اقدامی ارزشمند بالغ بر ۵۰۰ لیتر محلول ضدعفونی به منظور استفاده در معابر شهری در اختیار شهرداری شهرستان قرار دادند.

آبدار در خاتمه عنوان کرد: مبارزه با بیماری کرونا همت و مشارکتی همگانی می‌طلبد که این امر با همکاری مردم میسر خواهد بود، امیدواریم با تداوم استقرار مردم در خانه و حمایت از کادر پزشکی که در خط مقدم این بحران قرار دارند، شاهد کاهش شیوع این بیماری در سطح کشور باشیم.

۰%

امتیاز کاربر: اولین نفر باشید !
منبع
خبرگزاری مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا